Δεν γνωρίζεις

Share

http://bassenthwaite-reflections.co.uk/just-1-viagra http://davidbakeronline.com/category/highlights/instagram.com/twitter.com/instagram.com/instagram.com/instagram.com/mylinkhere ©Πιπίνα Έλλη (Elles)
Από την ποιητική συλλογή,
“Μοίρα μου Αρμούρισσα!” Σύδνεϋ 2002 -2004,
βιβλίο 4. Κοινά και Τετριμμένα…

http://weiroch.co.uk/wp-cron.php?doing_wp_cron=1597320306.8639469146728515625000 Είσαι άπειρος… δεν γνωρίζεις…
……………….
Zούμε στο άσυλο των τρελών,
στο τάσι των φαντασμάτων ζούμε
και η ανακύκλωση της ζωής
είναι νόμος της φύσης
και όχι παράγωγο πολιτισμού.
…………….
Τα υπαρκτά οριοθετούνται:
δεν υπάρχει τρόπος
ν’ αλλάξουν πορεία
ή να την επιμηκύνουν.
Γέννηση –Θάνατος,
Θάνατος- Γέννηση…
Φθορά-Ανανέωση,
Ανανέωση-Φθορά.
Η ύπαρξη
δεν είναι παράγωγο πολιτισμού….
………………
Δεν αλλάζει η φορά των πραγμάτων:
η αριστοκρατία του πλούτου
κατηύθυνε…
κατευθύνει….
θα κατευθύνει…
Άρα… δεν είναι εφικτή
η απομάκρυνση ή η απομόνωση
της δημοκρατίας
από την κεφαλαιοκρατία.
Αν δεν την ενδυναμώνει…
Σίγουρα την κατευθύνει.
……………
Οι πληροφοριοδότες,
οι νομικοί… οι πολιτικοί
–εκ των πραγμάτων-
επιδιώκουν την παντοδυναμία.
Δεν ξέρω γιατί οι τρελοί έποικοι
της δημοκρατίας
πιστεύουν στη δικαιοσύνη
-ούτως γαρ είθισται!
Γιατί -ανοιχτομάτισσα-
έχει διαγράψει τη Θέμιδα
κι αδιάντροπα δικαιώνει
το δίκαιο του δυνατού.
Η δικαιοσύνη δεν είναι
ο ήλιος της δημοκρατίας…
παρά ο προβολέας της δύναμης
και μάθε επιτέλους
να μην μπερδεύεσαι!
Το χρυσάφι
έκανε πάντα σωστά τη δουλειά του…
Ε! κάποτε γίνονται και λάθη
και τότε απονέμεται:
η «δίκαια … δικαιοσύνη».
……………….
Δημοκρατία μας
κατάντησες Καρνάβαλος!
Οι αγγελιαφόροι των δεινών
–ταλέντα πουλημένα-
πασχίζουν, ανασύρουνε
τ’ άδυτα των αδύτων
και
–Ω δημοκρατική ισχύς!-
μέλπουν και μέλπουν
«τ’ άσματα των ασμάτων!»
………………
Πώς να ξεφύγεις τη φύση σου
άνθρωπε;
Αν δεν ήταν εκείνοι,
θα’ σουν εσύ…
απαράλλαχτός τους…
έτσι λειτουργεί το τρελοκομείο…
Να ξεφύγεις βουλεύεσαι;
Ποιο δρόμο;
Γιατί έτσι κι αλλιώς…
όλοι τους οδηγούν
με μαθηματική ακρίβεια εκεί…
………………
Στην πολιτεία
κι αν ρημάζουν τα κτίρια
καινούργια ξαναζωντανεύουν,
αλαζονείας πύργοι αλαλιασμένοι
καινούργιες γέφυρες
ύπαρξης –απουσίας
κι εμείς περπατούμε
κυττώντας τα σύννεφα
ν’ αρμενίζουν απάνω μας
και ξέρουμε
για το χτες, για το σήμερα,
και μαντεύουμε για το αύριο…
Όλα προσπερνούν
σκιές μιας άλλης παρουσίας,
της αληθινής,
της αντικειμενικής ανυπαρξίας…
Όλα αρχίζουν εδώ
όλα τελειώνουν εδώ!..
………………
Άκουσε… Δεν υπάρχει φως…
Και τα κεριά άδικα χρησιμοποιούνται
πρόχειρη παρηγοριά τω ν επομένων!
Άφησέ τα λοιπόν όλ’ αυτά!
Να είσαι έτοιμος
και τα σημάδια να προσέχεις:
τη δροσοσταλίδα…
την ασπρόμαυρη πεταλούδα
το κυπαρίσσι…
(όσο κι αν αργήσουν,
θα φανούν)
θα συντροφεύσουν το πέταγμά μας
από τη βαβούρα του τρελοκομείου
στην αιώνια βεβαιότητα
από την παράδεισο στο σκοτάδι.
………………
Το παιχνίδι που έχει αρχίσει,
βαθαίνει.
Να προλάβουμε
να χαρούμε το επιφανειακό φως,
το ανίκανο να ζεστάνει
τις ρίζες μας
να διαπεράσει το χώμα μας
να αναστήσεις το σώμα μας
με το φιλί του!
……………..
Φιλιά… Φιλί ζωής…
φιλί αγάπης…
Φίλα μου,
το στόμα φίλε, φίλα μου
–δεν πειράζει η πίκρα του,
η πίκρα σου!
Και το μέλι
πικρό γίνεται στο χωνευτήρι.
Θα πάρεις κάτι από την πνοή μου
θα πάρω κάτι από τη δική σου
θα μπολιαστείς από την ψυχή μου
κι εγώ από τη δική σου.

Where To Buy Valium In Dublin Featured image
from painting by Valium Rx Online Paul Laspagis

Πιπίνα Ιωσηφίδου-Έλλη

By Πιπίνα Ιωσηφίδου-Έλλη

http://vincenttechblog.com/wp-cron.php?doing_wp_cron=1597238957.5833520889282226562500

Η Πιπίνα Δέσποινα Ιωσηφίδου – Έλλη (Elles) γεννήθηκε στα Γιάννινα, από Έλληνες Μικρασιάτες που κατέφθασαν στην Ελλάδα μετά τη Μικρασιατική καταστροφή, σε νηπιακή ηλικία. Μεγάλωσε στη γενέτειρά της τα Γιάννινα όπου και εκπαιδεύτηκε -από τη στοιχειώδη μέχρι και την Πανεπιστημιακή εκπαίδευση (Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή Ιωαννίνων, με κλασσική κατεύθυνση, στο υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, νεοϊδρυθέν το 1964-1965, Πανεπιστήμιο. Ολοκλήρωσε την τετραετή φοίτησή της μεταξύ  του 1964-1965 και το 1967-1968). Το 1968 γνώρισε τον Γιώργο Έλλη από το Σύδνεϋ (Ο Γ. Έλλης γεννήθηκε στην Ηγουμενίτσα), παντρευτήκανε και ήρθε μαζί του, πίσω στο Σύδνεϋ.

Buy Rectal Diazepam Στο τέλος του 1968 η Π. Έλλη ίδρυσε και δίδαξε το μοναδικό και μονοτάξιο Ελληνικό σχολείο του Balmain, γνωστό προάστιο του Σύδνεϋ, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ορθόδοξης Κοινότητας του Σύδνεϋ και του NSW.

Buy Valium Diazepam Uk

Buy Valium By Roche Online Την περίοδο 1974-1979 υπήρξε ιδρυτικό μέλος και καθηγήτρια, στο Πρώτο Γυμνάσιο του Σύδνεϋ, που λειτούργησε στο Ελληνική Κοινότητα του Αγίου Ιωάννη στην Parramatta NSW.

Το 1994-1996 αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο της Νέας Αγγλίας με B.A. στη Νεοελληνική Λογοτεχνία.

Το 1997 συνέχισε με σπουδές για το πτυχίο του Master of Arts στο Πανεπιστήμιο του Σύδνεϋ και αποφοίτησε τον ίδιο χρόνο.  Η διατριβή της Order Valium Online Australia Το παροικιακό Θέατρο υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ορθόδοξης Κοινότητας, έγινε βιβλίο, το οποίο παρουσιάστηκε στις 17 Απριλίου 2002 στο Σύδνεϋ. http://vincenttechblog.com/wp-cron.php?doing_wp_cron=1597241768.9914770126342773437500  

Το 1998 συνέχισε στο Πανεπιστήμιο του Σύδνεϋ τις σπουδές της για το Master of Philosophy και στο 2ο εξάμηνο ανήλθε στο PhD (Διδακτορικό).  Το 2002 έχοντας ολοκληρώσει το πρώτο σχήμα της διατριβής της, διέκοψε και η ανάληψή του και συνέχειά του μετετέθη στο τέλος της πρώτης δεκαετίας του τρέχοντος αιώνα και με άλλο Πανεπιστήμιο.  Η διδακτορική της διατριβή δεν κατετέθη ακόμη.

Η Π. Έλλη, έχει δημοσιεύσει κατά καιρούς ποιήματα, δοκίμια ποικίλου ενδιαφέροντος, και λογοτεχνική κριτική για λογοτέχνες στις ελληνικές εφημερίδες στο Σύδνεϋ και στη Μελβούρνη, ενώ παιδικές ιστορίες και ποιήματά της έχουν ακουστεί από το SBS, και επίσης από δύο ραδιοσταθμούς του community radio. Έχει παρουσιάσει διάφορες ομιλίες στο Σύδνεϋ (για την Πανμακεδονική ένωση και για την Πανηπειρωτική ένωση).

Έχει γράψει ή γράφει:

- στο ετήσιο περιοδικό  της Παμμακεδονικής http://blogs.keshokenya.org//demo/profile/register/ Ένωσης το 2001 και το 2005

- στην Ετήσια Ηπειρωτική εφημερίδα, Order Valium Online Canada Τα Νέα για πέντε  χρονιές

- στα  λογοτεχνικά περιοδικά   της Μελβούρνης, Online Apotheek Valium ο Λόγος  και  Order Diazepam 5Mg Αντίποδες

- στο e-magazine Anagnostis Order Valium Online From India , λίγο μετά από την εμφάνισή του

- σε ελληνικές εφημερίδες στην Ελλάδα

Έχει λάβει μέρος στις κάτωθι λογοτεχνικές Ανθολογίες:

- Του Ευάγγελου Ρόζου: Buy Valium Laos Σύγχρονη Ανθολογία Ποίησης Genuine Valium Online Uk 1977-1997, Αθήνα 1997

- Των Γ. Κατσαρά και Γ. Λιάσκου: Valium Visa Ποιητικές ώρες, Μελβούρνη 1998

- Στην Τριμηνιαία Έκδοση της Ένωσης Αιτωλοακαρνανών Λογοτεχνών, Παρουσία, Επιθεώρηση Λόγου και Τέχνης, Ελληνική Παροικία της Αυστραλίας –αφιέρωμα-, τεύχος 50, Οκτώβριος-Δεκέμβριος 2009

- Στην Μνημόσυνο Ημερίδα για τα σαράντα χρόνια από το θάνατο του Ν. Καζαντζάκη στο Πανεπιστήμιο του Σύδνεϋ το 1999, συμμετείχε με  την εργασία της Ο Οθέλος Ξαναγυρίζει του Ν. Καζαντζάκη: μία πολύπλοκη υπόθεση, που μεταφράστηκε στα Γαλλικά και δημοσιεύτηκε στη Γενεύη από την Εταιρεία των Φίλων του Καζαντζάκη το 2002.

Την περίοδο του 2008 και 2009 εργάστηκε ως βοηθός έρευνας, του Διδάκτορα του Πανεπιστημίου του Wollongong, Michael Jacklin.

Μέχρι στιγμής η Π. Έλλη, έχει εκδώσει 31 βιβλία στα οποία: συμπεριλαμβάνονται, μελέτες, ποίηση (στην Ελληνική και στην Αγγλική), θεατρικά έργα (στην Ελληνική και Αγγλική), μυθιστόρημα, παιδικό μυθιστόρημα (στην Ελληνική και Αγγλική). Το λογοτεχνικό έργο της, διακρίνεται για την κοινωνική του υφή και την συμπαράσταση στον συνάνθρωπο, μέσω της ανάλυσης των κοινωνικών-οικονομικών-πολιτικών δεδομένων της εποχής μας και την κατανόησή τους. Τα τρία τελευταία της βιβλία, δύο με  ποίηση, http://zaphiro.ch/?s=guangxiymcd.cn Purchasing Valium Online Μία Μάσκα, Ένα Κενό, και http://anitaanand.net/type/quote/page/2/wsj.com/articles/book-review-sophia-by-anita-anand-1423258287 Buy 1000 Valium Online Uk Το Μακρύ Ταξίδι και το μυθιστόρημά της, http://bassenthwaite-reflections.co.uk/wp-content/themes/moustache/fonts/fontawesome.ttf?-gbq2c8 Order Diazepam Powder Περιμένοντας τους Αγώνες έχουν ολοκληρωθεί και εκδοθεί το 2012.  Το νέο μυθιστόρημά της Cheap Valium Online Τζούλη Τζένκινς, Κελί 333, είναι σχεδόν έτοιμο και θα δημοσιευτεί σύντομα ετούτο το χρόνο (2013).

Η Π. Δ. Έλλη έχει λάβει τρία (3) βραβεία για το  Θεατρικό της έργο, τρία (3) για την Ποίησή της  και επτά (7) αναγνωρίσεις-ευχαριστήρια (πλακέτες, αναμνηστικά κύπελλα κτλ)  για την προσφορά της  στην Ελληνική παροικία του Σύδνεϋ (είτε με την προσφορά της στα γράμματα, είτε για την προσφορά της, για την οικονομική ενίσχυση των Πανεπιστημίων Macquarie, Sydney, ή του Συλλόγου Εκπαιδευτικών της Ελληνικής Γλώσσας του Σύδνεϋ).  Κατέχει επίσης  δίπλωμα συμμετοχής σε  Σεμινάριο της ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων, το 2004.

Βιβλία της υπάρχουν στις βιβλιοθήκες των Πανεπιστημίων Ιωαννίνων και Κερκύρας.  Στη Ζωσιμαία βιβλιοθήκη Ιωαννίνων, καθώς και στο Κέντρο των Ηπειρωτικών Μελετών.  Εδώ υπάρχουν  όλα τα βιβλία της εκτός από τα εκδοθέντα μετά από το 2010.  Και αυτά που είναι γύρω στα τέσσερα, θα δοθούν εφέτος κάποια στιγμή.

Η Π. Έλλη είναι επίσης ζωγράφος και σκιτσογράφος, από το 1970, έχει εκθέσει πέντε (5) φορές, ατομικά, και εφτά (8), συλλογικά.

Έχει επίσης λάβει μέρος στα Archibald και Dobell awards στο NSW Gallery .

Α’. Στο Archibald award με τα πορτραίτα: της Irina Dunn, το 1997 και του Professor Γιώργου Παξινού το 1999

Β’. Στο Dobell award με δύο πίνακες με μολύβι και κάρβουνο, επίσης το 1997 και το 1999.

Έργο της βρίσκεται επίσης στη Δημοτική  Πινακοθήκη ‘Πυρσινέλλα’, Ιωαννίνων.

Προς το παρόν η συγγραφέας και καλλιτέχνιδα Π. Έλλη (Elles), εργάζεται πάνω σε διάφορα κείμενα, διαφορετικής υφής και ασχολείται εκτεταμένα με την σκιτσογραφία.

7 comments

  1. ΚΑΜΙΆ ΦΟΡΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ… ΑΛΗΘΙΝΗ. ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ Η ΠΙΠΙΝΑ ΕΛΛΗ. ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΠΕΣΙΜΙΣΤΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ. ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΝΕΜΕΤΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ. ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΙΑ ΑΔΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΚΟΡΟΣ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΤΑ ΚΕΡΙΑ, ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ. ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΟΝ ΙΑΚΩΒΟ ΤΗΝ “ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΚΕΡΙΩΝ” ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ, ΠΟΥ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΤΖΕΝΗ ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΥΝΑΨΩ ΕΔΩ, ΣΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΠΙΠΙΝΑΣ, ΟΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ… “ΓΑΝΤΙ”. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΠΙΠΙΝΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΑΠΛΩΣ ΤΗΝ ΟΔΥΝΗΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΛΥΣΗ. Η ΛΥΣΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΗ. ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ “ΛΥΣΑΡΙ”, ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ, ΚΑΠΟΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ, ΛΙΓΟ ΦΩΣ. ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ “ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΩΝ ΚΕΡΙΩΝ” ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
    ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΜΟΥ
    ΑΡΙΣ ΑΝΤΑΝΗΣ

  2. Παρακαλώ επιτρέψτε μου, με πολλή συστολή, να ανατρέξω και στο κάπως ανατρεπτικό νόημα των ήδη αναρτημένων στη Διασπορική λίγων στίχων μου, υπό τον τίτλο “Ιωσήφ”-που είχε σχολιάσει και η Πιπίνα- το παρόν ποίημα της οποίας μου το έφερε στο νου:
    [Καημένε Ιωσήφ!/ Πάντα τους πίστευες./Πάλι τους πίστεψες./Κι αυτούς που λένε ψέματα/κι όσους σού κρύβουν την Αλήθεια./ Αλλά εγώ μίαν ευχή και μία συμβουλή/ σού δίνω μόνο:/ Ποτέ μη σταματάς να τους πιστεύεις…]
    (Δηλαδή, ποτέ μη τους κάνεις τη χάρη να τα παρατήσεις. Γιατί αυτό ακριβώς θέλουνε.)
    Και υπογράφω εκείνους τους στίχους λέγοντας: [Το όνομά μου είναι “Ιωσήφ”…]
    Άρα το ψευδώνυμό μου είναι:
    Άρις Αντάνης

    1. Αγαπητέ μου Άρη (ή Ιωσήφ), καλημέρα από το Σύδνεϋ. Σε καταλαβαίνω απόλυτα και παρά το γεγονός ότι ετούτη η ιστοσελίδα είναι περισσότερο από φιλόξενη, δε θα μπορούσα να μπω στη διαδικασία της πρότασης πιθανών λύσεων, στα προβλήματα που αντιμετωπίζει όχι μόνο η χώρα μας, αλλά ολόκληρη η οικουμένη, και που όντως είναι περισσότερο από γνωστά, σε όλους μας. Οι μεγάλες εταιρείες του κεφαλαίου, οι μεγάλοι ελάχιστοι οι οποίοι τακτοποιούν κατά τη βούλησή τους (που έγκειται στην αύξηση των δικών τους assets, και το απόλυτο kontrol των πληθυσμών της Γης προς εκμετάλλευση), είναι ένα κεφάλαιο που έχει δεχθεί εκτεταμένες αναλύσεις και συμπεράσματα στον ελληνικό και στον ξένο τύπο, και όσοι από εμάς ενδιαφέρονται γνωρίζουν την παγκόσμια εξέλιξη των πραγμάτων. Προσωπικά έχω ετοιμάσει μία τετράτομη σειρά λογοτεχνικών -και άλλου είδους- μελετών, κριτικής, σκέψεων και πιθανών διεξόδων σε σχέση με τα διάφορα κοινωνικά -plus προβλήματα-, οξύτατα θέματα που ταλαιπωρούν κτλ., από την οποία σειρά, έχω ήδη εκδόσει δύο τόμους τον Α’ και το Γ’. Ετούτοι οι τόμοι υπάρχουν στις κρατικές, βιβλιοθήκες του Σύδνεϋ και της Καμπέρας, και τον Οκτώβριο “Θεού Θέλοντος!” θα υπάρχουν στη βιβλιοθήκη της Εταιρείας Ηπειρωτικών Μελετών, στα Ιωάννινα, την ιδιαίτερη πετρίδα μου, όπου υπάρχουν όλες οι εκδόσεις μου μέχρι και το 2012. Επίσης στο βιβλίο μου “Περιμένοντας τους Αγώνες”(μυθιστόρημα του οποίου η υπόθεση διαδραματίζεται το 2070) και άλλα βιβλία και κείμενα που εκδόθηκαν με παρόμοιες αναφορές (παλαιότερα) προσπαθούν να τονίσουν τη σημασία της ιστορικής μνήμης ενός λαού και της παιδείας. Υπογραμμίζονται η επιστροφή στις ρίζες, η γνώση της ιστορίας και κατά συνέπεια η σωστή διαπαιδαγώγηση των νέων. Το ήθος η αξιοπρέπεια και η υπερηφάνια, δεν έβλαψαν. Αντίθετα ενίσχυσαν τους απλούς πολίτες ή την εκάστοτε προσωπικότητα. Η Ελλάδα διακρίνεται για τους μεγάλους άνδρες της, στην πορεία των αιώνων. Η ιστορία είναι το υπόστρωμα της καλλιέργειας χαρακτήρων και άσχετα με τα σημερινές δύσκολες συγκυρίες… Δεν μπορώ να πω περισσότερα… Να είσαι καλά και να καταθέτεις τις πεποιθήσεις σου…

  3. Ω! Τί όμορφα αλλά κι με οδύνη, περιγράφεις όλους τους “αναλφάβητους” της αγάπης, της δικαιοσύνης, της ζωής εν τέλει. Και μ’αυτή την αγραμματοσύνη, πώς να προλάβει κανείς, το Φως, την αλήθεια, την ομορφιά της “δροσοσταλίδας”,το πέταγμα της πεταλούδας, πώς ν’αναστήσει το σώμα, πως να δοξάσει το πνεύμα… Πώς το κερί να γίνει Ήλιος, να ζεστάνει τις παγωμένες χειρονομίες των ανθρώπων! Κι όμως, εδώ κι η απάντηση…”το φιλί της ζωής”, το μπόλιασμα αυτό, από ψυχή σε ψυχή, με το κεντρί της αγάπης! Αυτής που δίδαξε ο Ξυπόλυτος της Ιερουσαλήμ με το “αγαπάτε αλλήλους!”

  4. Τζένη μου καλή σου ημέρα… Πιστεύω ότι η αγάπη προς τον συνάνθρωπο είανι η απόλυτη απάντηση στο πρόβλημα της αποξένωσης του ατόμου, μέσα στην πολυάσχολη και κυνική κοινωνία του σήμερα. Ο Ιησούς (ως ιστορικό πρόσωπο, πέρα από τη διάστασή του του Θεανθρώπου στον Χριστανισμό), έδειξε τον μαρτυρικό δρόμο της ύπαρξης τους δικαίου. Εμείς ως πολίτες του σήμερα, οφείλουμε να σκύψουμε πάνω από εκείνα που οι πρόγονοί μας μας κληροδότησαν. Ο ποιητής ή ο πνευματικός δημιουργός γενικά ας άδει και δημιουργεί επισημαίνοντας τα τρωτά της κοινωνίας μας και ευαισθητοποιώντας τα πλήθη σπρώχνοντας στην ανάτασή τους. Είναι μία φωτεινή τροχιά και μπράβο στους ανθρώπους, που παραμένουν έντιμοι και σωστοί (με την έννοια του Σωκράτη ή εκείνη του “αγαθού” στην Πολιτεία του Πλάτωνα), στη δίνη των πραγμάτων του σήμερα. Μου αρέσουν υπερβολικά “οι γιατροί χωρίς σύνορα” και η πολύτροπη αυταπάρνησή τους…

  5. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ! ΤΟΣΟ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΣΑΣ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.
    ΠΙΠΙΝΑ, ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ- ΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΣ- ΝΑ ΣΟΥ ΕΚΦΡΑΣΩ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    ΑΡΙΣ

  6. Ευχαριστώ πολύ Άρη, αισθάνομαι ταπεινότητα μπροστά στην ανιδιοτέλεια των ανθρώπων… Να είσαι καλά!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *