Περίοδος Μεσοπολέμου, 1918-1939

Share

http://sandshade.com/2016/10/10/cabarete-windsurfing-competition/  

Περίοδος Μεσοπολέμου, 1918-1939
Πολιτική αστάθεια στην Ελλάδα

       ©Πιπίνα Δ. Ιωσηφίδου Έλλη

Valium Online Fast Delivery Η περίοδος μεταξύ του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου (1918) ως την έναρξη του Δευτέρου (1939) ονομάζεται Ordering Valium Μεσοπόλεμος. Στην διάρκειά της, σημειώθηκαν σημαντικά γεγονότα, που συνέβαλαν σε σπουδαίες αλλαγές στην Ελλάδα και αλλού.  Οι χώρες οι οποίες αναδύθηκαν από τον πόλεμο, έχοντας γνωρίσει καταστροφές και έχοντας παράλληλα πολλές ανάγκες, οδηγήθηκαν στο να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους για μια καλύτερη ποιότητα ζωής. Η μεταπολεμική περίοδος, συνετέλεσε επιπλέον στον άνισο καταμερισμό του υπάρχοντος πλούτου. Τα προϊόντα ήταν απρόσιτα στους πολίτες, παρά το γεγονός ότι υπήρχαν.  Συνέπεια ετούτου του φαινομένου, ήταν να κλείνουν οι χώροι επεξεργασίας και παραγωγής των προϊόντων -τα εργοστάσια- και επομένως να μειώνεται παράλληλα και  το εργατικό προσωπικό.

http://blogs.keshokenya.org/kesho-alumni-official-launch/feed/ Όπως λοιπόν τον 18ο αιώνα η γαλλική επανάσταση είχε επιδράσει στην Ευρώπη, έτσι και η πρόσφατη ρωσική επανάσταση (1917), ώθησε για ισότητα και δικαιοσύνη και επηρέασε τους λαούς.  Στην γενική αναστάτωση, συνέβαλε και η ταραχώδης κατάσταση που επικρατούσε, στην  ταπεινωμένη από τους όρους που της είχαν επιβληθεί μετά από την ήττα της στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, Γερμανία.  Την κατάσταση αυτή την εκμεταλλεύτηκαν κάποιοι φιλόδοξοι και με υποσχέσεις για την ποθητή στους λαούς ευημερία, επέβαλαν δικτατορικά καθεστώτα.  Έτσι στην Ιταλία επικράτησε ο ιδρυτής του φασιστικού κόμματος, Μπενίτο Μουσολίνι και στη Γερμανία, ο ηγέτης του ναζιστικού κόμματος, Αδόλφος Χίτλερ[1. Διονύσιος  Α. Κόκκινος (της Ακαδημίας Αθηνών), Ιστορία της νεωτέρας Ελλάδος, εκδοτικός Οίκος Μέλισσα, Ιστορική Βιβλιοθήκη, Αθήναι Πανεπιστημίου 34, Τόμος Δεύτερος, σσ. 1343-1348 και επίσης στη σ. 1388.].

Ταλαιπωρημένη από τους Πολέμους, η Ελλάδα, διανύει την δύσκολη περίοδο της αποκατάστασης των χιλιάδων Ελλήνων προσφύγων της μικρασιατικής καταστροφής.  Οι περισσότεροι από τους δυστυχισμένους πρόσφυγες εγκαθίστανται υπό δυσμενείς συνθήκες, στην Μακεδονία, στην Θράκη, στην Θεσσαλονίκη, στην Αθήνα και στον Πειραιά.  Παρά τα τρομερά προβλήματα που αντιμετωπίζουν διαδραματίζουν σοβαρό και άκρως θετικό ρόλο στην πολιτιστική και οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας σε ευρεία κλίμακα.

http://davidbakeronline.com/bbc-world-service-the-why-factor-news/twitter.com/twitter.com/instagram.com/twitter.com/instagram.com/mylinkhere Ετούτη την περίοδο η Ελλάδα, παράλληλα με τα άλλα προβλήματα, αντιμετωπίζει και την πολιτική αστάθεια.  Ο λαός είναι χωρισμένος στους Βενιζελικούς και τους αντίθετους.  Οι κυβερνήσεις διαδέχονται η μια την άλλη και δεν λείπουν τα στρατιωτικά κινήματα.  Για ένα διάστημα καταργείται η βασιλεία.  Η περίοδος 1928-1932, υπό τη διακυβέρνηση του Ε. Βενιζέλου, θεωρείται η πιο σταθερή και η πιο δημιουργική του Μεσοπολέμου.  Το 1930, ο Βενιζέλος για να πετύχει  ειρήνη και ηρεμία για την ανάπτυξή της χώρας του, υπογράφει με τον Τούρκο ομόλογό του το “Ελληνοτουρκικό σύμφωνο φιλίας”[2. Αυτόθι, σσ. 1361-1365.].  Την κυβέρνηση του Βενιζέλου, τη διαδέχονται κυβερνήσεις που έμειναν για λίγο καιρό στην εξουσία και  συνέτειναν -κυρίως με τα πάθη τους-, στην πολιτική αστάθεια του τόπου.

http://augustinecamino.co.uk/upel.php Τον Μάιο του 1919, ο ελληνικός στρατός με την συγκατάθεση των Μεγάλων Δυνάμεων, έρχεται στην Μικρά Ασία και καταλαμβάνει τη Σμύρνη που της είχε παραχωρηθεί με τη συνθήκη των Σεβρών.  Με σύμφωνη τη γνώμη των μεγάλων, προχωρά στην Τουρκική ενδοχώρα, γεγονός, που μαζί με άλλες αιτίες οδήγησαν στην ένοπλη αντίδραση των Τούρκων με καταστροφικές συνέπειες για τους ξένους στρατιώτες και τους πληθυσμούς που υπήρχαν στα εδάφη τους, και κυρίως τους Ελληνο-Χριστιανικούς. Αυτή την κρίσιμη στιγμή για τους Έλληνες της  Μικράς  Ασίας, στην Ελλάδα διεξάγονται εκλογές, και το φιλελεύθερο κόμμα του Ε. Βενιζέλου, νικιέται. Αιτία της ήττας του Βενιζέλου υπήρξε η υπόσχεση των αντιπάλων του, για την κατάπαυση του πολέμου. Η νικήτρια μερίδα επαναφέρει τον βασιλιά Κωνσταντίνο ο οποίος επιδίδεται σε πολεμικές επιχειρήσεις, διαψεύδοντας τους ψηφοφόρους της.

Buy Indian Valium Online Όσον αφορά τις Μεγάλες Ευρωπαϊκές Δυνάμεις και τη στάση τους της Ελλάδας, η αλλαγή της Κυβέρνησης και η ασύμφωνη προς αυτούς επιστροφή του Κωνσταντίνου στον ελληνικό θρόνο, τους υποβοηθά να  βρουν αιτιολογία για να εγκαταλείψουν την Ελλάδα και για την υποστήριξή τους στις επιχειρήσεις της, στη Μ. Ασία.  Οι Ιταλοί και οι Γάλλοι, μάλιστα, υποστηρίζουν τον Αταρτούκ Κεμάλ, τον αρχηγό της εθνικής  αντίστασης των Τούρκων. Ετούτος ενισχυμένος με Γαλλικό και Ιταλικό εξοπλισμό, εξαπολύει δυνατή επίθεση κατά του ελληνικού στρατού, που στο μεταξύ είχε προχωρήσει στο βάθος της Μ. Ασίας, και ως εξαιτίας ετούτης της θέσης του, είχε ένδεια ανεφοδιασμού.  Παρά ταύτα και παρά  τις επιθέσεις των Τούρκων, κατορθώνει και φτάνει έξω από την Άγκυρα. Σε σύγκρουση με τον τουρκικό στρατό, οι Έλληνες στρατιώτες  αναγκάζονται να υποχωρήσουν στα παράλια. Από αυτούς ενώ κάποιοι υποχωρούν άτακτα, άλλοι είναι σε θέση να διασώσουν και τον ελληνικό πληθυσμό που τους ακολουθεί.  Στις 27 Αυγούστου του 1922, ο τουρκικός στρατός εισβάλλει στη Σμύρνη και εκδικούμενος τις κινήσεις της Ελλάδας, πυρπολεί την πόλη και εξοντώνει χιλιάδες από τους Έλληνες πρόσφυγες, που είχαν καταφύγει εκεί.  Με τη συνθήκη της Λωζάνης[3. Αυτόθι,  σσ. 1340-1342.] τον Ιούλιο του 1923, η Ελλάδα χάνει τη Μ. Ασία, την Ανατολική Θράκη  ως τον Έβρο και  τα νησιά Ίμβρο και Τένεδο.  Η άνιση ανταλλαγή των πληθυσμών υπήρξε τραγική για τα πλήθη των Ελλήνων προσφύγων, που υπερέβαιναν το ενάμιση εκατομμύριο.  Εξαίρεση αποτέλεσαν οι πληθυσμοί της Κωνσταντινούπολης, της Ανατολικής Θράκης, των νήσων Ίμβρου και Τενέδου οι οποίοι παρέμειναν για να γνωρίσουν και ετούτοι αργότερα τη βάναυση μεταχείριση των Τούρκων, και την επιτακτική ανάγκη να εγκαταλείψουν τα πάτρια (το 1964 ήταν μία οδυνηρή περίοδος, κατά την οποία διακόσιες χιλιάδες Έλληνες εγκατέλειψαν τα πάντα πίσω τους και μετέβησαν στην Ελληνική επικράτεια[4. «Η ελληνική κοινότητα της Πόλης ήταν κάποτε πολύ μεγάλη. Την «μαύρη» σελίδα της ιστορίας μας την γνωρίζουν από πρώτο χέρι οι παλιοί και από τα βιβλία της ιστορίας οι νεώτεροι.

http://bassenthwaite-reflections.co.uk/wp-cron.php?doing_wp_cron=1597293283.7858169078826904296875 Η καλλιτέχνιδα Hera Buyuktasciyan, με Ελληνίδα μητέρα και Αρμένιο πατέρα, γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κωνσταντινούπολη και έζησε μέσα από τις ιστορίες της γιαγιάς της, τα γεγονότα του 1964.»… «Με αφορμή την ιστορία, εμπνέεται για την έκθεση «20 δολάρια, 20 κιλά» παίρνοντας συνεντεύξεις από ανθρώπους που έζησαν τα γεγονότα από πρώτο χέρι.» …«Μέχρι το 1964, υπήρχε μια μεγάλη μερίδα Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης, Έλληνες της διασποράς που ήξεραν λίγα πράγματα για την πατρίδα, κάποιοι ήταν Έλληνες πολίτες και κάποιοι Τούρκοι. Αυτό χρησιμοποιήθηκε από το τουρκικό κράτος για να κερδίσει κάτι από το πρόβλημα της Κύπρου. Έτσι δώδεκα χιλιάδες ‘Έλληνες που είχαν χτίσει μια ζωή στην Πόλη, έχοντας ακίνητη περιουσία και εργασία, εκδιώχθηκαν μέσα σε ένα βράδυ, με αφορμή το ζήτημα της Κύπρου. Οι τραπεζικοί τους λογαριασμοί είχαν παγώσει, οι περιουσίες τους δημεύτηκαν και τα ελληνικά σχολεία έκλεισαν.»… «Και όταν οι χιλιάδες Έλληνες της Πόλης που οι περισσότεροι δεν είχαν πάει ποτέ στην Ελλάδα εκδιώχθηκαν βίαια τους ζητήθηκε να πάρουν μαζί τους «20 δολάρια και 20 κιλά βαλίτσα» περιορίζοντας κατά πολύ τα περιουσιακά στοιχεία που θα έπαιρναν μαζί τους. Περίπου πενήντα χιλιάδες πρόσφυγες, που θα τους κατηγορούσαν ως “πολύ Έλληνες” στην Τουρκία, και “πολύ Τούρκους” στην Ελλάδα, θα εγκατέλειπαν τα σπίτια τους και δεν θα ξαναγύριζαν ποτέ.» … «Το πρότζεκτ «20 δολάρια και 20 κιλά» οργανώθηκε από την Salih Erturan και επιμελήθηκε από την Hera Büyüktaşcıyan, για να τονίσει την βίαιη απέλαση. Μακροσκελείς συνεντεύξεις, προφορικές ιστορικές αφηγήσεις, αρχεία, ντοκουμέντα και αρχειακό υλικό συλλέχθηκαν στην Αθήνα, την Ίμβρο και την Κωνσταντινούπολη.» … «Στην έκθεση μπορεί κανείς να δει όλα αυτά τα στοιχεία καθώς και τις συνεντεύξεις των ανθρώπων που βίωσαν αυτές τις συγκλονιστικές στιγμές εγκατάλειψης, αποχωρισμού, όντας ανυπεράσπιστοι και στιγματισμένοι. Είναι αρκετά σημαντική καθότι υπογραμμίζει τα πενήντα χρόνια από τα γεγονότα.»,  Ηλιάνα Φωκιανάκη , «Οι Έλληνες της Πόλης που εκδιώχθηκαν, μέσα από έκθεση στην Κωνσταντινούπολη: Στις 5 Μαρτίου», Εφημερίδα, Το Πρώτο Θέμα: 28/02/2014.]).

Where To Buy Valium In Canada Από εκείνον τον σφύζοντα ελληνικό πληθυσμό, ελάχιστοι παρέμειναν και εξακολουθούν να παραμένουν έως και σήμερα, σε ετούτες τις περιοχές. Ένα απόλυτα τραγικό, αποτέλεσμα!

Valium Online Canada Εγκατάλειψη Ραιδεστού (πηγή http://easternthrace1922.blogspot.com.au/)

Επίλογος

Αγαπητοί συμπατριώτες, αναρωτιέμαι αν η κατάσταση του μεσοπολέμου (1918-1939) στην Ελλάδα, σας ωθεί στην σύγκρισή της, με την κατάσταση που επικρατεί στα σημερινά πράγματα. Οι ευθύνες του Έλληνα είναι ακόμη μεγαλύτερες, σήμερα. Οι Έλληνες οφείλουν να μελετούνε το ιστορικό παρελθόν τους, ώστε να κατανοούν τον ρόλο τους στο σημερινό παγκόσμιο σκηνικό. Αναρωτιέμαι πόσοι από τους  Έλληνες εν Ελλάδι, έχουν συνειδητοποιήσει τη ροπή των πολιτικών εξελίξεων εντός της χώρας τους και την υποβαθμισμένη δύναμή τους, ως λαού στη Μεσόγειο.  Αν μπορεί ο Έλληνας να διαισθανθεί τους κινδύνους που ελλοχεύουν για τον ίδιο και την γη του. Οι ανέκαθεν άσπονδοι φίλοι  της Ελλάδας στη Δύση, σήμερα  δεν πρόκειται  να διαφοροποιηθούν από την αλλοτινή θέση τους.  Αναρωτηθήκατε άραγε, γιατί η «κάποια ελληνική κυβέρνηση» έφερε το ΔΜΤ στην χώρα; Αναρωτηθήκατε αν όλα όσα συνέβησαν τα τελευταία χρόνια ήταν εσκεμμένα για την πτώση της  δύναμη του Ευρώ,  και παράλληλα την καταστροφή της πατρίδας μας;

Οι γείτονες της Μ. Ασίας, σπρώχνουν όλο και περισσότερο για την απαλλοτρίωση, όχι μόνο του Αιγαίου αλλά ολόκληρης της Ελλάδας. Ο Πρόεδρος της γείτονος έχει ταχθεί να μεγαλώσει τα σύνορα της χώρας του, καταβροχθίζοντας ό,τι είναι ελληνικό.  Το παλιρροϊκό κύμα -άλλως τσουνάμι-, των προσφύγων έχει ήδη σαρώσει την πτωχευμένη χώρα των Ελλήνων, οπότε είναι πολύ ευκολότερο για τον φιλόδοξο πρόεδρο, να εφαρμόσει τις μεθόδους του, απάλειψης των Ελλήνων, τους οποίους -πάντα οι ίδιοι γείτονες-, μέσω της παιδείας επιμένουν να τους παρουσιάζουν και να τους αποκαλούν «άτακτα παιδιά της Τουρκίας»!   Τι θα πρέπει να κάνουμε; Να συμφωνήσουμε ότι όντως η ύπαρξή μας, το έθνος μας, η γη μας,  διατρέχουν άμεσο κίνδυνο κατάληψης. Το Αιγαίο, η Θράκη,  η Μακεδονία, η Ήπειρος, η  Κύπρος μας, ήδη θεωρούνται δικά τους. Είμαστε όμως έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε ετούτο το μέγα θηρίο της Μ. Ασίας;

Οι κυβερνήσεις της Ελλάδας είναι μικρότερες των περιστάσεων και το έχουν αποδείξει .  Ο λαός οφείλει να επιδιώξει και να κηρύξει τη δύναμη της λαϊκής πρωτοβουλίας άμεσα, αν θέλει να επιβιώσει.  Αν δε θέλετε να σκεφθείτε την επανάσταση του 1821, σκεφθείτε το κατόρθωμα της Γαλλικής Επανάστασης: Όλοι για τον έναν και ο ένας για όλους. Κανείς δεν θεωρείται ανώτερος του άλλου.  Μη διώχνετε άλλους νέους έξω από την ελληνική χερσόνησο. Φάτε ψωμί και ελιές και δώστε τα όλα, στην υπεράσπιση της γης των πατέρων σας.  Η ελευθερία δεν αποκτάται με τους τρόπους που εφαρμόζονται μέχρι στιγμής, στην Ελλάδα.  Αποκτάται με αυτοπεποίθηση, αγώνα και θυσίες. Ας μη χάσουμε άλλες πατρίδες…

Οι γείτονες μας λένε ‘ότι ο Όμηρος είναι Τούρκος και φυσικά η μνήμη τους, του έπους των του 16ου αιώνα: Το Βιβλίο του Ντεντέ Κορκούτ, είναι το παραμύθι των προγόνων τους, γιατί οι σημερινοί γείτονες κάτι τέτοια δεν τα τιμούν, παρά τα γράφουν στο περιθώριο της κουλτούρας τους!  Παινεύονται ότι είναι ογδόντα εκατομμύρια κόσμος και ο μικρός, φτωχός και άπρακτος Δαυίδ, η Ελλάδα, που με κόλπα ανατολίτικα (θυμάστε πιστεύω τα παραμύθια της Χαλιμάς), προσπαθούνε να κατατροπώσουν, ας χρησιμοποιήσει επιτέλους το «κοιμισμένο  του φιλότιμο», την εξυπνάδα του και την μνήμη του, για να τον καταβάλλει!

Valium Online Usa «Νυν υπέρ πάντων ο αγών!»

_________________

Πιπίνα Ιωσηφίδου-Έλλη

By Πιπίνα Ιωσηφίδου-Έλλη

Η Πιπίνα Δέσποινα Ιωσηφίδου – Έλλη (Elles) γεννήθηκε στα Γιάννινα, από Έλληνες Μικρασιάτες που κατέφθασαν στην Ελλάδα μετά τη Μικρασιατική καταστροφή, σε νηπιακή ηλικία. Μεγάλωσε στη γενέτειρά της τα Γιάννινα όπου και εκπαιδεύτηκε -από τη στοιχειώδη μέχρι και την Πανεπιστημιακή εκπαίδευση (Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή Ιωαννίνων, με κλασσική κατεύθυνση, στο υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, νεοϊδρυθέν το 1964-1965, Πανεπιστήμιο. Ολοκλήρωσε την τετραετή φοίτησή της μεταξύ  του 1964-1965 και το 1967-1968). Το 1968 γνώρισε τον Γιώργο Έλλη από το Σύδνεϋ (Ο Γ. Έλλης γεννήθηκε στην Ηγουμενίτσα), παντρευτήκανε και ήρθε μαζί του, πίσω στο Σύδνεϋ.

Στο τέλος του 1968 η Π. Έλλη ίδρυσε και δίδαξε το μοναδικό και μονοτάξιο Ελληνικό σχολείο του Balmain, γνωστό προάστιο του Σύδνεϋ, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ορθόδοξης Κοινότητας του Σύδνεϋ και του NSW.

Την περίοδο 1974-1979 υπήρξε ιδρυτικό μέλος και καθηγήτρια, στο Πρώτο Γυμνάσιο του Σύδνεϋ, που λειτούργησε στο Ελληνική Κοινότητα του Αγίου Ιωάννη στην Parramatta NSW.

Το 1994-1996 αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο της Νέας Αγγλίας με B.A. στη Νεοελληνική Λογοτεχνία.

Το 1997 συνέχισε με σπουδές για το πτυχίο του Master of Arts στο Πανεπιστήμιο του Σύδνεϋ και αποφοίτησε τον ίδιο χρόνο.  Η διατριβή της http://firewithoutsmoke.com/old/ Το παροικιακό Θέατρο υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ορθόδοξης Κοινότητας, έγινε βιβλίο, το οποίο παρουσιάστηκε στις 17 Απριλίου 2002 στο Σύδνεϋ. Cheapest Valium Online Buy  

Το 1998 συνέχισε στο Πανεπιστήμιο του Σύδνεϋ τις σπουδές της για το Master of Philosophy και στο 2ο εξάμηνο ανήλθε στο PhD (Διδακτορικό).  Το 2002 έχοντας ολοκληρώσει το πρώτο σχήμα της διατριβής της, διέκοψε και η ανάληψή του και συνέχειά του μετετέθη στο τέλος της πρώτης δεκαετίας του τρέχοντος αιώνα και με άλλο Πανεπιστήμιο.  Η διδακτορική της διατριβή δεν κατετέθη ακόμη.

Η Π. Έλλη, έχει δημοσιεύσει κατά καιρούς ποιήματα, δοκίμια ποικίλου ενδιαφέροντος, και λογοτεχνική κριτική για λογοτέχνες στις ελληνικές εφημερίδες στο Σύδνεϋ και στη Μελβούρνη, ενώ παιδικές ιστορίες και ποιήματά της έχουν ακουστεί από το SBS, και επίσης από δύο ραδιοσταθμούς του community radio. Έχει παρουσιάσει διάφορες ομιλίες στο Σύδνεϋ (για την Πανμακεδονική ένωση και για την Πανηπειρωτική ένωση).

Έχει γράψει ή γράφει:

- στο ετήσιο περιοδικό  της Buy Diazepam Safely Παμμακεδονικής http://blog.leedsforlearning.co.uk/wp-content/themes/twentytwenty/valpahe.jpg Ένωσης το 2001 και το 2005

- στην Ετήσια Ηπειρωτική εφημερίδα, Valium Order Overnight Delivery Τα Νέα για πέντε  χρονιές

- στα  λογοτεχνικά περιοδικά   της Μελβούρνης, Valium 2Mg Online ο Λόγος  και  Αντίποδες

- στο e-magazine Anagnostis , λίγο μετά από την εμφάνισή του

- σε ελληνικές εφημερίδες στην Ελλάδα

Έχει λάβει μέρος στις κάτωθι λογοτεχνικές Ανθολογίες:

- Του Ευάγγελου Ρόζου: Buy Diazepam Online Eu Σύγχρονη Ανθολογία Ποίησης 1977-1997, Αθήνα 1997

- Των Γ. Κατσαρά και Γ. Λιάσκου: http://anitaanand.net/sitemap-pt-ml-slider-2015-01.xml Ποιητικές ώρες, Μελβούρνη 1998

- Στην Τριμηνιαία Έκδοση της Ένωσης Αιτωλοακαρνανών Λογοτεχνών, Online Apotheek Valium Παρουσία, Επιθεώρηση Λόγου και Τέχνης, Ελληνική Παροικία της Αυστραλίας –αφιέρωμα-, τεύχος 50, Οκτώβριος-Δεκέμβριος 2009

- Στην Μνημόσυνο Ημερίδα για τα σαράντα χρόνια από το θάνατο του Ν. Καζαντζάκη στο Πανεπιστήμιο του Σύδνεϋ το 1999, συμμετείχε με  την εργασία της India Valium Online Ο Οθέλος Ξαναγυρίζει του Ν. Καζαντζάκη: μία πολύπλοκη υπόθεση, που μεταφράστηκε στα Γαλλικά και δημοσιεύτηκε στη Γενεύη από την Order Valium From Canada Εταιρεία των Φίλων του Καζαντζάκη το 2002.

Την περίοδο του 2008 και 2009 εργάστηκε ως βοηθός έρευνας, του Διδάκτορα του Πανεπιστημίου του Wollongong, Michael Jacklin.

Μέχρι στιγμής η Π. Έλλη, έχει εκδώσει 31 βιβλία στα οποία: συμπεριλαμβάνονται, μελέτες, ποίηση (στην Ελληνική και στην Αγγλική), θεατρικά έργα (στην Ελληνική και Αγγλική), μυθιστόρημα, παιδικό μυθιστόρημα (στην Ελληνική και Αγγλική). Το λογοτεχνικό έργο της, διακρίνεται για την κοινωνική του υφή και την συμπαράσταση στον συνάνθρωπο, μέσω της ανάλυσης των κοινωνικών-οικονομικών-πολιτικών δεδομένων της εποχής μας και την κατανόησή τους. Τα τρία τελευταία της βιβλία, δύο με  ποίηση, Valium Order Uk Μία Μάσκα, Ένα Κενό, και http://bankholidays-2019.co.uk/holidays/late-summer-bank-holiday-2019?unapproved=11378 http://vincenttechblog.com/comptia-a-220-901-certification-practice-test-exams-part-2/ Το Μακρύ Ταξίδι και το μυθιστόρημά της, Valium Online Sweden Buy Valium In Australia Περιμένοντας τους Αγώνες έχουν ολοκληρωθεί και εκδοθεί το 2012.  Το νέο μυθιστόρημά της http://anitaanand.net/wp-cron.php?doing_wp_cron=1597373136.7495429515838623046875 Buy Valium Diazepam 10Mg Τζούλη Τζένκινς, Κελί 333, είναι σχεδόν έτοιμο και θα δημοσιευτεί σύντομα ετούτο το χρόνο (2013).

Η Π. Δ. Έλλη έχει λάβει τρία (3) βραβεία για το  Θεατρικό της έργο, τρία (3) για την Ποίησή της  και επτά (7) αναγνωρίσεις-ευχαριστήρια (πλακέτες, αναμνηστικά κύπελλα κτλ)  για την προσφορά της  στην Ελληνική παροικία του Σύδνεϋ (είτε με την προσφορά της στα γράμματα, είτε για την προσφορά της, για την οικονομική ενίσχυση των Πανεπιστημίων Macquarie, Sydney, ή του Συλλόγου Εκπαιδευτικών της Ελληνικής Γλώσσας του Σύδνεϋ).  Κατέχει επίσης  δίπλωμα συμμετοχής σε  Σεμινάριο της ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων, το 2004.

Βιβλία της υπάρχουν στις βιβλιοθήκες των Πανεπιστημίων Ιωαννίνων και Κερκύρας.  Στη Ζωσιμαία βιβλιοθήκη Ιωαννίνων, καθώς και στο Κέντρο των Ηπειρωτικών Μελετών.  Εδώ υπάρχουν  όλα τα βιβλία της εκτός από τα εκδοθέντα μετά από το 2010.  Και αυτά που είναι γύρω στα τέσσερα, θα δοθούν εφέτος κάποια στιγμή.

Η Π. Έλλη είναι επίσης ζωγράφος και σκιτσογράφος, από το 1970, έχει εκθέσει πέντε (5) φορές, ατομικά, και εφτά (8), συλλογικά.

Έχει επίσης λάβει μέρος στα Archibald και Dobell awards στο NSW Gallery .

Α’. Στο Archibald award με τα πορτραίτα: της Irina Dunn, το 1997 και του Professor Γιώργου Παξινού το 1999

Β’. Στο Dobell award με δύο πίνακες με μολύβι και κάρβουνο, επίσης το 1997 και το 1999.

Έργο της βρίσκεται επίσης στη Δημοτική  Πινακοθήκη ‘Πυρσινέλλα’, Ιωαννίνων.

Προς το παρόν η συγγραφέας και καλλιτέχνιδα Π. Έλλη (Elles), εργάζεται πάνω σε διάφορα κείμενα, διαφορετικής υφής και ασχολείται εκτεταμένα με την σκιτσογραφία.

4 comments

  1. Καλή μου Πιπίνα, είναι πολύ σημαντικά όσα μας αναφέρεις και πρέπει πάντα ο κάθε πολίτης-Άνθρωπος να διδάσκεται από την Ιστορία, αλλά θα ήθελα να πω τη γνώμη μου, για τη σημερινή “μετανάστευση” των νέων, κι ας μου επιτραπεί η συγκινησιακή φόρτηση. Πιστεύω πως οι νέοι σήμερα δεν φεύγουν, απ’τη χώρα τους, γιατι δεν μπορούν να ζήσουν με” ψωμί κι ελιά”, αντίθετα φεύγοντας αφήνουν πίσω πολλά καλά που τους άφησαν οι γονείς τους. Φεύγουν γιατί η πατρίδα, τους απέκλεισε από το Όνειρο, απ’την ελπίδα μιας ζωής αντάξιας των δυνατοτήτων τους! Κι όταν ο νέος δεν μπορεί να ονειρευτεί είναι χαμένος! Μιά πατρίδα δεν εχει ανάγκη από απέλπιδες, χαμένους πολίτες για να επιβιώσει! Άλλωστε ο Έλληνας, κουβαλάει εντός του την Ελλάδα, έτοιμος να την υπερασπιστεί, απανταχού, την στηρίζει δε, με πολλούς τρόπους, τέτοιους, που ούτε”οι δήθεν “που παραμένουν εντός των συνόρων ,κατέχοντες, το κάνουν. Ζητώ συγγνώμη για την πολυλογία μου και την ευαισθησία μου στο θέμα αυτό.
    Σας ευχαριστώ.

  2. Λογαριάζω ως παρα πολύ καλό και χρήσιμο το κείμενο της Πιπίνας. Διάβασα κι αυτά που σχολιάζει η Τζένη, που δεν διαφωνεί, αλλά αντίθετα επιτείνει το νόημα.
    Έτσι πρέπει να κάνουνε όλοι οι σκεπτόμενοι Έλληνες: να βοηθήσουν, με ό,τι μπορούν, με ένα κείμενο, με ένα σχόλιο, μια συζήτηση. Και βέβαια χωρίς φανατισμό, χωρίς ακραίες θέσεις, χωρίς παθιασμένες απόψεις. Δηλαδή ακριβώς όπως είναι το εμπεριστατωμένο κείμενο, της αγαπητής μας Πιπίνας. Και μια και έκανε μια καλή αρχή, καλό θα ήταν να υπάρξει συνέχεια και με κείμενα, άρθρα, δοκίμια και άλλων μελών της Διασπορικής, από αυτήν ακριβώς τη σελίδα, κι ας έχουμε συνηθίσει μέχρι τώρα να την πλαισιώνουμε με ποίηση, λυρική και ρομαντική και κείμενα λογοτεχνικά και συναισθηματικά, ακόμα και όταν αναφέρονται σε οδυνηρές καταστάσεις. “Ανάγκα και θεοί πείθονται”. Και τώρα η… ανάγκα καλεί για κείμενα, χρονογραφήματα, δοκίμια, όπως της Πιπίνας. Κι ένας μόνο αναγνώστης αν συγκινηθεί ή ταρακουνηθεί από ένα τέτοιο κείμενο, το κέρδος θα είναι μεγάλο, διότι, από στατιστικής πλευράς, το κάθε άτομο, μπορεί να επηρεάσει, θετικά ή αρνητικά γύρω στα 300 άλλα άτομα. Αυτά λέει η στατιστική.
    Με υπόληψη
    Άρις Αντάνης

  3. Τζένη μου καλησπέρα από το Σύδνεϋ.Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου στο θέμα των νέων. Η γενικότητα του κειμένου αναφέρεται κυρίως στις καταστάσεις που δημιουργήθηκαν από τις πολιτικές επιλογές των Ελλήνων και φυσικά δεν συμπεριλαμβάνονται όλοι οι πολίτες. Ετούτο εξυπακούεται. Οι Έλληνες απανταχού είναι εκείνοι που ανέκαθεν
    εδωσαν ό,τι μπορούσαν για να βοηθήσουν την πατρίδα τους. Όπως τονίζεις οι νέοι φεύγουν για τους σωστούς λόγους. Η πολιτεία όμως δεν έχει μάθει να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να μη σβήνουν τα όνειρα ή τα οράματα των νέων. Τι θα γίνει λοιπόν αν όλοι οι νέοι μας και δή οι μορφωμένοι αφήσουν τη χώρα τους; Το μήνυμα είναι να γίνει το αδύνατο και το θαύμα…. μπορεί;

  4. Αγαπητέ μου Άρη, σε ευχαριστώ για την κατάθεσή σου που ειναι απόλυτα εποικοδομητική. Όπως τονίζεις, ο γραπτός διάλογος σε θέματα που αφορούν όλους μας, είναι ουσιαστικά το επιδιωκόμενο. Η Διασπορική μπορεί και φιλοξενεί μία γκάμα ιδεών, είτε ετούτες έχουν τη μορφή στίχων, συλλογισμών, κριτικών κειμένων κτλ. κτλ. Ελπίζω ότι όλα προσφέρονται με καλή πίστη και με την ελπίδα της προσφοράς…

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *